Εκτρέφοντας τέρατα…

Γράφει ο Φώτης Αυγουστάτος:Στο φως της δημοσιότητας βγήκε σήμερα άλλο ένα επεισόδιο ξυλοδαρμού οκτάχρονου από επτάχρονο στην Πάτρα και μάλιστα το επεισόδιο του ξυλοδαρμού πρόλαβε να το αναρτήσει ο επτάχρονος( ! ) θυτης σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης

Πόσα αλήθεια ανάλογα περιστατικά μένουν στο σκοτάδι ;

Πρόσφατα από έγκυρη πηγή έμαθα μια περίπτωση όπου εξάχρονος μαθητής πρώτης δημοτικού ασκούσε βία και εκφοβισμό στους συμμαθητές του και όταν κάποιος από αυτους αντέδρασε , ο κατ’εξακολουθηση παραβατικος εξάχρονος κατήγγειλε στη μάνα του και το διευθυντή του σχολείου, ψευδώς ,ότι ο συμμαθητης του που είχε αντιδράσει, του κατέβασε το παντελόνι και προέβη σε άσεμνες πράξεις.

Αλήθεια πόσο άρρωστο μυαλουδάκι μπορεί να κουβαλάει ένα εξαχρονο για να σκέφτεται και να συμπεριφέρεται έτσι ;
Πως και πού έμαθε ένα εξαχρονο να σκέφτεται και να συμπεριφέρεται έτσι;
Πώς και από πού μπορεί ένα εξάχρονο να έχει τέτοια βιώματα ;
Ποιος ελέγχει και επηρεάζει ένα εξάχρονο;
Ποιος κρύβεται πραγματικά πίσω από ένα εξάχρονο;
Πόση ανοχή ,κάλυψη και εγκληματική αδιαφορία κρύβεται πίσω από ένα παραβατικό εξάχρονο;
Τι θα κάνει αυτό το εξάχρονο σε λίγα χρόνια και ποιος θα μπορεί να το ελέγξει τότε ;
Κάθε μέρα ακούμε για εγκλήματα πάθους , για τυφλή βία , για γυναικοκτονιες , για οπαδική βία , για σεξουαλικη κακοποίηση, για συμμοριες ανηλίκων ,για μαζικές δολοφονίες από παρανοϊκούς και τόσα άλλα.
Όλα αυτά τα τερατα γεννήθηκαν άγγελοι.
Καθαρές ψυχές και καθαρα πνεύματα γεννήθηκαν.
Άρα;
Όταν εξάχρονα και επτάχρονα έχουν χάσει πληρως τον έλεγχο, κάτι και καποιος φταίει.
Όσο οι γονείς είναι,αν όχι οι ίδιοι παραβατικοί , εγκληματικά αδιάφοροι και καλύπτουν αντί να αντιμετωπίζουν έγκαιρα τα προβλήματα των παιδιών τους, όσο τα σχολεία εξελίσσονται απλά σε χώρους πρωινης διαμονής -κράτησης παιδιών και όχι σε ουσιαστικά εκπαιδευτήρια ανθρώπων , όσο το τικ τοκ, το ινσταγκραμ και η τραπ διαμορφώνουν χαρακτήρες , όσο η μάνα , ο πατέρας και ο δάσκαλος απουσιάζουν από παντού ,θα συνεχίσουμε να εκτρεφουμε τερατα…και να θρηνούμε αθώα θύματα.